سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویل اسمیت بابت سیلی به کریس راک از آکادمی اسکار عذرخواهی کرد

ویل اسمیت مدت کوتاهی پس از اینکه روی صحنه رفت و کریس راک را به دلیل شوخی در مورد جادا پینکت اسمیت سیلی زد، از آکادمی و نامزدهای بهترین بازیگر مرد در سخنرانی برنده خود عذرخواهی کرد. او در سخنرانی خود راک را مورد خطاب قرار نداد.

ویل اسمیت

من می خواهم از آکادمی عذرخواهی کنم. من می خواهم از همه دوستان نامزدم عذرخواهی کنم. این لحظه زیبایی است و من برای بردن جایزه گریه نمی کنم. این برای من بردن جایزه نیست. این در مورد این است که بتوانیم به همه مردم نور بتابانیم. تیم و تروور و زک و سانیا و دمی و اونجانو و کل بازیگران و خدمه «شاه ریچارد»، ونوس و سرنا، کل خانواده ویلیامز. هنر از زندگی تقلید می کند. من شبیه پدر دیوانه به نظر می رسم، درست همانطور که در مورد ریچارد ویلیامز گفتند.

راک قبلاً در مورد حضور پینکت اسمیت در «G.I. جین” به خاطر سر طاسش. پینکت اسمیت سال گذشته اعلام کرد که پس از مبارزه با آلوپسی، سر خود را تراشیده است. اسمیت پس از ضربه زدن به صورت راک، سر او فریاد زد: "اسم همسرم را از دهن لعنتی خودت دور کن!" مخاطبان اسکار و بینندگان در شبکه های اجتماعی، از سیلی اسمیت که در ابتدا شبیه یک بازی کمدی به نظر می رسید، متحیر شدند. این حادثه در زمان معرفی بهترین فیلم مستند که چند دسته قبل از بهترین بازیگر مرد بود، رخ داد. اسمیت بلافاصله پس از روی صحنه آمدن برای دریافت جایزه، سیلی را بیان کرد.

ریچارد ویلیامز مدافع سرسخت خانواده اش بود. در این برهه از زندگیم، در این لحظه، غرق آنچه خداوند مرا به انجام آن و حضور در این دنیا می‌خواند، غرق می‌شوم. با ساختن این فیلم، من باید از آنجانو الیس، که یکی از قوی ترین و ظریف ترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده ام، محافظت کنم. من باید از سانیه و دمی، دو بازیگر زنی که نقش ونوس و سرنا را بازی می کردند، محافظت کنم. "در زندگی ام از من خواسته می شود که مردم را دوست داشته باشم و از مردم محافظت کنم و رودخانه ای برای مردم خود باشم. من می دانم که کاری که ما انجام می دهیم را انجام دهید، باید بتوانید سوء استفاده کنید. شما باید بتوانید کاری کنید که مردم دیوانه وار در مورد شما صحبت کنند. در این کسب و کار باید بتوانید افرادی را داشته باشید که به شما بی احترامی می کنند. و باید لبخند بزنی و باید وانمود کنی که اشکالی ندارد."

پس از حادثه با راک، مردیث او. سالیوان، روزنامه‌نگار اسمیت، ویل پکر تهیه‌کننده اسکار و دنزل واشنگتن نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای صحبت با اسمیت در طول وقفه‌های تبلیغاتی آمدند. اسمیت در سخنرانی خود آنچه را که واشنگتن به او گفته بود فاش کرد.

"متشکرم، دی. دنزل دقایقی پیش گفت: "در بالاترین لحظه، مراقب باش، آن وقت است که شیطان به دنبال تو می آید."

علیرغم لحظه تکان دهنده ای که به تازگی رخ داده بود، اسمیت پایان سخنرانی خود را روشن نگه داشت و در مورد دعوت مجدد به اسکار شوخی کرد.

برای مادرم - خیلی از این لحظه ها برای من واقعاً پیچیده است - اما برای مادرم، او نمی خواست بیرون بیاید. او دوستان بافندگی خود را داشت. او یک خدمه بافندگی دارد که در فیلی با آنها تماشا می کند. توانایی دوست داشتن و مراقبت از مادر و خانواده ام، همسرم - من زمان زیادی را صرف می کنم. ممنون از این افتخار از شما برای این لحظه سپاسگزارم. و از طرف ریچارد و اوراسن [پرایس] و کل خانواده ویلیامز از شما متشکرم. متشکرم. اسمیت قبل از خروج از صحنه گفت: امیدوارم آکادمی از من دعوت کند.

اسمیت جایزه بهترین بازیگر مرد را برای «شاه ریچارد»، یک درام ورزشی با احساس خوب، که در آن نقش پدر نمادهای تنیس ونوس و سرنا ویلیامز را بازی می‌کند. او پیش از این دو بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شده است: در سال 2002 برای فیلم زندگینامه بوکس "علی" و در سال 2006 برای "در جستجوی خوشبختی".

اسمیت در طول فصل جوایز اولین نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد و از طریق برنده شدن در جوایز گلدن گلوب، بفتا، انتخاب منتقدان و جوایز انجمن بازیگران سینما در گفتگو ماند. اسمیت در یک مسابقه انباشته اسکار، خاویر باردم ("ریکاردو بودن")، بندیکت کامبربچ ("قدرت سگ")، اندرو گارفیلد ("تیک، تیک... بوم!") و دنزل واشنگتن (تراژدی) را شکست داد. از مکبث») برای گرفتن جایزه برتر. به طور تصادفی، اسمیت در سال 2002 اسکار را به واشنگتن از دست داد که برای "روز تمرین" برنده شد.

«شاه ریچارد» به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین، در مجموع شش نامزدی دریافت کرد، از جمله بهترین فیلم، بازیگر نقش مکمل زن برای الیس در نقش مادر ونوس و سرنا و فیلمنامه اصلی. در درام زندگی‌نامه‌ای جذاب، اسمیت نمایشی را ارائه می‌کند - که با داستان واقعی پدری که تقصیر را به ستاره‌های در حال ظهور ورزش اختصاص داده است - که رای‌دهندگان اسکار دوست دارند آن را تشخیص دهند.

اما اسمیت قبلاً به نیویورک تایمز گفته بود که زمانی نگران بود که «تعقیب خوشبختی» اوج زندگی حرفه‌ای او در هالیوود باشد، علی‌رغم اینکه از آن زمان تاکنون ده‌ها نقش سینمایی داشته است.

او گفت: "فکر می کردم به اوج هنری خود رسیده ام." "بنابراین پاسخ جهانیان به این فیلم به من به عنوان یک هنرمند انرژی می دهد. من به شدت الهام گرفته ام برای خلق کردن و حتی این که بتوانم داستان هایی از این قبیل را تعریف کنم.»